MOJA WALKA-DZIENNIK

PIERWSZE POTKNIĘCIE – niszczący lek

Niestety lek który mi przypisano okazał się dla mnie bardzo niebezpieczny.

Z każdym dniem odczuwałam coraz większe kołatania serca.

Gdy kładłam się spać bolała mnie klatka piersiowa .

W końcu po zaledwie 4 dniach leczenia zgłosiłam się na badania EKG . Okazało się że mam dodatkowe skurcze serca , które wykluczają branie tego leku. Szczególne w przypadku gdy pacjentem jest kobieta.

ehh. Musiałam odstawić lekarstwo i znów stawić się do długiej porannej kolejki .

Ponowna wizyta u pani doktor była tragiczna. Pani doktor nie przejęła się faktem że mogła mnie uśmiercić (iż w moim przypadku mogło to doprowadzić do nagłej śmierci) powiedziała jedynie że po takich lekach każdy czuje się gorzej.

Po chwili zastanowienia z trudem wypisała mi kolejne lekarstwo…..

Ciąg dalszy wizyty w kolejnym poście natomiast poniżej link do artykułu który wskazuje na szkodliwość tego lekarstwa

http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C393963%2Cniektore-leki-na-depresje-moga-zaburzac-rytm-serca.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *